دعا برای رفع اگزما و بیماری پوستی و درمان اگزما در طب سنتی و اسلامی

ذکر و دعای مجرب رفع و درمان سریع اگزما پوستی و خارش و التهاب پوستی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعا برای رفع اگزما و بیماری پوستی و درمان اگزما در طب سنتی و اسلامی را قرار دادیم . اگزما یک نوع بیماری پوستی شایع می باشد که موجب التهاب پوستی و خارش و جوش زدن روی پوست بدن می شود . برای درمان بیماری اکزما پوستی می توان از ذکر و دعای قرآنی زیر به همراه روشهای طب سنتی و طب اسلامی استفاده کرد . سایت دعا 786  …

,درمان اگزما,درمان اگزما دست,درمان اگزما در طب سنتی,درمان اگزما در نوزادان,درمان اگزمای دور چشم,درمان اگزما پوست سر,درمان اگزمای صورت,درمان اگزما در کودکان,درمان اگزما صورت,درمان اگزما پوستی,درمان اگزما دست در طب سنتی,درمان اگزما دست نی نی سایت,درمان اگزما دست در خانه,درمان اگزما دست و پا,درمان اگزما دست دکتر خیراندیش,درمان اگزما دست کودکان,درمان اگزما دست با طب سنتی,درمان اگزما دستگاه تناسلی

دعا برای رفع اگزما و بیماری پوستی و درمان اگزما در طب سنتی و اسلامی

دعای درمان اگزما,دعای شفای بیماری اگزما,دعای رفع اگزما پوستی,آیه و سوره درمان اگزما پوستی,دعای رفع بیماری پوستی اگزما

دعا برای رفع اگزما و بیماری پوستی و درمان اگزما در طب سنتی و اسلامی

دعای مجرب برای رفع هر گونه امراض پوستی

برای دفع هر گونه امراض جلدی ( پوستی ) این دعا را با آب تمیز شسته سپس آن آب را بر موضع بمالند ( اگر ضرر نداشته باشد ) البته موثر است .

اللهم عادتک الاحسان و عادتی الاسائه فلا تغیر عادتک بعادتی

منبع : دو هزار دستور العمل مجرب ص 394

سید ابن طاووس در کتاب «مهج الدعوات»، از ابن عباس روایت کرده است:

نزد امیر مؤمنان نشسته بودم، شخصی رنگ پریده آمد، و گفت:ای امیر مؤمنان، من همیشه بیمارم، و دردهای بسیاری دارم، به من دعایی بیاموز، که با آن بر بیماری هایم یاری جویم،

حضرت علی(ع)فرمود:

به تو دعایی می‏ آموزم، که جبرئیل وقتی حسن و حسین بیمار بودند به پیامبر صلّی اللّه علیه و آله آموخت

آن دعا این است:

اِلهی کُلَّما اَنْعَمْتَ عَلَیَّ نِعْمَةً قَلَّ لَکَ عِنْدَها شُکْری وَ کُلَّمَا ابْتَلَیْتَنی بِبَلِیَّةٍ قَلَّ لَکَ عِنْدَها صَبْری

ای معبود من، هر زمان به من نعمت دادی سپاسگذاری ام برای تو در کنار آن نعمت اندک بود و هر زمان مبتلای به بلایم کردی، صبرم برای تو نزد آن اندک بود.

فیا مَنْ قَلَّ شُکْری عِنْدَ نِعَمِهِ فَلَمْ یَحْرِمْنی وَ یا مَنْ قَلَّ صَبْری عِنْدَ بَلاَّئِهِ فَلَمْ یَخْذُلنی

ای که شکرم کنار نعمت هایش کم بود، اما از نعمت محرومم نکرد، و ای که صبرم نزد بلایش اندک بود، اما مرا وا نگذاشت،

وَ یا مَنْ رَانی عَلَی الْمَعاصی فَلَمْ یَفْضَحْنی وَ یا مَنْ رَانی عَلَی الْخَطایا فَلَمْ یُعاقِبْنی عَلَیْها

و ای که مرا بر گناهان دید، اما رسوایم نکرد و ای که مرا بر خطاها دید، اما بر آنها عذابم نکرد.

صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَاغْفِرْ لی ذَنْبی وَ اشْفِنی مِنْ مَرَضی اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْئٍ قَدیرٌ

بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، و گناهم را بیامرز، و از بیماری ‏ام شفا بده، به درستی که تو بر هرچیز توانایی.

(مهج الدعوات و منهج العبادات، ص8)

دعای پیامبر اکرم (ص) برای شفای بیماری صعب العلاج

سید بن طاووس در کتاب «مهج الدعوات»، این دعا را منسوب به پیامبر اکرم (ص) می داند که به واسطه امام جعفر صادق (ع) بیان شده است.

مورد استفاده این دعا برای بیماری صعب العلاجی بوده که مجموع پزشکان زمان از درمان آن ناامید شده بودند.

گفته اند که برای شفای مرض صعب العلاج، بعد از نماز صبح، چهل مرتبه این دعا را بخوانید:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

بنام خدای بخشاینده مهربان

اَلْحَمُدللَّهِ رَبِّ الْعالَمینَ

ستایش خاص خدا پروردگار جهانیان است

حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ

بس است ما را خدا و نیکو وکیلی است

تَبارَکَ اللَّهُ اَحْسَنُ الْخالِقینَ

تبریک باد بر خداوند که بهترین خلق کننده است

وَلا حَوْلَ وَلاقُوَّهَ اِلاَّ بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظیمِ

هیچ تحول و نیرویی جز به واسطه ی خداوند بلندمرتبه و بزرگ وجود ندارد.

درمان بيماري اِگزما(نوعي بيماري پوستي)

آقاي قوام زاده كدكني نقل كرده كه:

پدرم مدت دوسال بود كه به اِگزما مبتلا شده بود و هرچه معالجه مي كرد آثار بهبودي ظاهر نمي شد.

خلاصه كار بر ما سخت شد روزي بر سز مزار شيخ حسنعلي نخودكي(در حرم امام رضا) رفته و اظهار كردم: يا شيخ شما در زمان حيات خود مردم از مردم بيچاره دستگيري مي فرمودي، حال هم كمكي به من گرفتار بفرما.

شب در خواب آن مرحوم را ديدم فرمودند:

سه روز، هر روز دو مثقال برگ عناّب جوشانده و به بيمار بخوران

طبق دستور عمل كردم و بيماري به كلي مرتفع شد و تا امروز كه چندين سال مي گذرد ديگر عود نكرده است.

نكته: خواص عناب:

1- نرم كننده سينه و جوشانده آن براي سرفه و درد سينه مفيد است

2- ادرارآور و آرام كننده اعصاب است

3- ضد سرفه و تميزكننده خون است

4- رشد موي سر را زياد كرده و بي خوابي را برطرف مي كند

5- دستگاه هاضمه و حافظه را تقويت مي كند

6- نيروي جنسي را كم مي كند

درمان اگزما از نظر دکتر روازاده

روش مصرف بقچه درمان اگزما و توصیه‌های دکتر روازاده از این قرار است.

از مصرف مواد غذایی با طبع گرم و ادویه پرهیز کنید. موضع را با لعاب اسفرزه هفته‌ای سه مرتبه و هر مرحله ۱۰ دقیقه ماسک کنید. ماءالجبن (آب پنیر) را به مدت چند روز به مقدار نصف لیوان به هنگام ناشتا میل کنید.

همچنین ماءالشعیر طبیعی مفید است. حمام زیاد بروید اما در زمان‌های کوتاه و توجه داشته باشید که تعریق برای‌تان مضر است. مالیدن سرکه با کمی آب کرفس و مقداری کمی بوره ارمنی در حمام بر بدن مفید واقع می‌شود. همچنین استفاده از گل سرشور و حجامت فواید بسیاری دارد.

برای درمان اگزما پاکسازی بدن از سودا و پرهیز از غذاهای سودازا مثل سوسیس، کالباس، کنسرو، نوشابه، پیتزا، سس، گوشت گاو، عدس، بادمجان، گوجه، کلم و قارچ باید در برنامه شما قرار بگیرد. استفاده از ضماد اگزما که ترکیبات آن دوای سیاه (ایکتیول + وازلین)، موم، روغن زیتون و…‌ است، می‌تواند باعث التیام خارش دست و پا از سودا، صفرا و دم شده و بلغم سوخته را ترمیم کند. همچنین مسکن اگزماهای پوستی، نرم کننده پوست، ترمیم زخم پوستی بوده و مفید است.

درمان اگزما از نظر حکیم خیراندیش

حکیم حسین خیراندیش در این‌باره می‌گوید اگزما دو نوع است. نوع اول صفراوی، خارشی است که در هنگام خوردن گرمی‌ها مانند دارچین، خرما و عسل در فصل گرما بروز می‌کند و خشکی پوست ایجاد می‌کند و آن‌قدر باید بخاراند تا خون بیاید بعد آرام می‌شود. نوع دوم سوداوی، هم در اوج گرما و هم در اوج سرما پدید می‌آید. این حالت خشکی پوست دارد، بعد از دوش آب سرد، بعد از خوردن سردی زیاد مانند ترشی یا گرمی زیاد خارش پیدا می‌کنید.

برای درمان هر دو نوع می‌توان روزی یک تا سه لیوان سرکه انگبین (دو واحد عرق نعنا، دو واحد عسل طبیعی، یک واحد سرکه طبیعی) برای رقیق شدن خون میل کند.

از این شربت بسته به ذائقه خود حدود یک سوم لیوان ریخته، باقی را آب بریزید و استفاده شود.

در اگزما سوداوی بهتر است برای تهیه سرکنجبین به جای عرق نعنا از عرق کاسنی استفاده کند.

غذاهای لطیف مانند سوپ گندم و حلیم و میوه‌های مرطوب مانند سیب یا ترکیبی از آب سیب، آب هویچ و آب کرفس بخورد (۱۲۰ روز).

بعد از این درمان، اگر اگزمای سوداوی باشد حجامت عام انجام دهد و اگر خیلی پیشرفته باشد روی سطح آن را هم خراش سطحی (تا سه مرحله) بدهند.

اگر اگزمای صفراوی باشد حجامت عام پس از ۴۰ روز از خوردن سکنجبین کافی است.

روغن‌های آرام‌بخش مفید برای هر دو نوع، روغن شتر مرغ یا روغن گل ختمی است که باید به صورت موضعی بمالند و در طول سال نیز بهار و پاییز حجامت کنند.

,دعای بیماری پوستی,دعا بیماری پوستی,دعای رفع بیماری پوستی,دعای شفای بیماری پوستی,دعای برای بیماری پوستی,دعا برای بیماری پوستی,دعا برای بیماری پوستی لاعلاج,دعای مجرب درمان بیماری پوستی,دعای برای شفای بیماری پوستی,دعای مجرب برای رفع بیماری پوستی,دعا برای درمان بیماری پوستی,دعا برای رفع بیماری پوستی,دعا برای شفای بیماری پوستی,دعا برای خوب شدن بیماری پوستی,دعا برای رفع بیماریهای پوستی,دعا برای درمان بیماری پوستی نی نی سایت,دعا جهت درمان بیماری پوستی,دعا برای شفای بیمار پوستی,دعا جهت شفای بیماری پوستی,دعا برای بیماری های پوستی,دعا برای درمان بیماریهای پوستی,دعایی برای شفای بیماری پوستی,,درمان اگزما دست طب سنتی,درمان اگزما در طب سنتی دکتر خیراندیش,درمان اگزما در طب سنتی اسلامی,درمان اگزما نوزادان در طب سنتی,درمان اگزما پا در طب سنتی,درمان اگزما پوستی در طب سنتی,درمان خارش اگزما در طب سنتی,درمان اگزما صورت در طب سنتی,درمان سریع اگزما در طب سنتی,درمان اگزما در نوزادان نی نی سایت,درمان اگزما در نوزادان شیرخوار,درمان اگزما در نوزادان با طب سنتی,درمان اگزما در نوزادان طب سنتی,درمان اگزما نوزادان در طب اسلامی,درمان اگزما در نوزاد,درمان اگزما در نوزاد سه ماهه,درمان اگزمای نوزادان در طب سنتی,درمان اگزمای نوزادان در خانه,درمان اگزمای دور چشم با طب سنتی,درمان اگزماي دور چشم,درمان خانگی اگزمای دور چشم,راه درمان اگزمای دور چشم,درمان اگزما پوست دور چشم,درمان قطعی اگزما دور چشم,پماد برای درمان اگزمای دور چشم,درمان اگزما و خشکی دور چشم,درمان اگزمای پوست سر با طب سنتی,درمان اگزمای پوست سر نی نی سایت,درمان اگزمای پوست سر در طب سنتی,درمان اگزمای پوست سر نوزاد,درمان خانگی اگزما پوست سر,درمان اگزما در پوست سر,روش درمان اگزما پوست سر,درمان گیاهی اگزما پوست سر,درمان طبیعی اگزما پوست سر,درمان اگزمای صورت نی نی سایت,درمان اگزمای صورت نوزاد,درمان اگزمای صورت بزرگسالان,درمان اگزمای صورت با طب سنتی,درمان اگزمای صورت کودکان,درمان اگزماي صورت,درمان اگزمای صورت در خانه,درمان اگزمای صورت نوزادان,درمان اگزمای صورت در طب سنتی,درمان اگزما در کودکان نی نی سایت,درمان اگزما کودکان در طب سنتی,درمان اگزما کودکان در طب اسلامی,درمان اگزما در كودكان,درمان اگزمای کودکان در طب سنتی,درمان اگزما پوستی در کودکان,درمان گیاهی اگزما در کودکان,درمان خانگی اگزما در کودکان,راه درمان اگزما در کودکان,درمان اگزما صورت نوزاد,درمان اگزما صورت کودکان,درمان اگزما صورت بزرگسالان,درمان اگزما صورت در خانه,درمان اگزما صورت در بارداری,درمان اگزما صورت در نوزادان,درمان اگزما صورت نی نی سایت,درمان اگزما صورت با طب سنتی,درمان اگزما پوستی دست,درمان اگزما پوستی دکتر خیراندیش,درمان اگزما پوستی پا,درمان اگزما پوستی کودکان,درمان اگزما پوستی نوزادان,درمان اگزما پوستی نوزاد,درمان اگزما پوستی با لیزر 

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.