ساختار پلمپ درب های ورودی دفینه – انواع پلمپ ها در گنج یابی

پلمپ چیست و انواع ساختار پلمپ ها در گنج و دفینه در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت 2agoo.com ساختار پلمپ درب های ورودی دفینه – انواع پلمپ ها در گنج یابی را قرار دادیم . پلمپ ها دارای ساختار مختلفی هستند . برخی از پلمپ ها از داخل انجام می شوند و برخی دیگر از پلمپ ها از خارج .

ساختار پلمپ درب های ورودی دفینه - انواع پلمپ ها در گنج یابی

پلمپ در دفینه یابی,درب های پلمپ شده در گنج یابی,رمزگشایی درب ورودی پلمپ شده دفینه,کارشناسی درب های پلمپ دفینه,ساختار درب های دفینه پلمپ,درب پلمپ از داخل و خارج

ساختار پلمپ درب های ورودی دفینه – انواع پلمپ ها در گنج یابی

دوستان درمورد ساختار پلمپ ها ببینید گاهی درب ها از داخل پلمپ میشن که این نوع پلمپ ها دارای خروجی هستن پلمپ ها همیشه بعد از اتمام کار چه پلمپ با ساروج و چه با سنگ از جنس خود کوه باز باید شما ملاتی رو در دور درز موجود در دور قسمتی که مشکوک به پلمپ هست ببینید و یادتون باشه وقتی پلمپی دیده شد که دورشو با ملات دستسازی ابگیری و کاملا درزپوشی کرده باشن میتونه ورودی اصلی باشه و خیلی نزدیک به اتاقک دفینه هستن.
و ورودی مسدود شده با سنگ عظیم رو ما نمیتونیم پلمپ نام ببریم چون بعد از برداشت سنگ و ادامه کار شما باز یک پلمپ اصلی رو در مسیر دارید که باید یافت بشه که شما رو به نقطه اصلی هدایت میکنه .
به طور مثال در گورهای صخره ای ورودی پلمپ و درزگیری با ملات انجام شده و بعد از تخریب شما دقیقا به نقطه اصلی برخورد میکنید ولی باز درمورد همون قبر اگر سنگی رو فقط برای مسدود کردن گذاشته باشن و درزگیری نشده باشه شما بعد از برداشت نباید منتظر اتفاق خوبی باشید چون باز باید کار ادامه داده بشه برای یافتن ورودی پلمپی اصلی که بعد از اون کار تموم شده.
و اینکه دوستان به هیچ وجه پلمپ اصلی رو شما از فاصله نمیتونید تشخیص بدید اگه احساس کردید از راه دور قسمتی پلمپ هست دقیقا دفینه گذار نیتش همین بوده که ایجاد گمراهی بکنه.

 

********************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.