مفهوم جوغن های درون دالان های طبیعی در دفینه یابی

کارشناسی و رمزگشایی جوغن ها و کاسه های بر روی سنگ ها داخل غار و دالان در دفینه یابی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و باستان شناسی doa786.com مفهوم جوغن های درون دالان های طبیعی در دفینه یابی را قرار دادیم . جوغن ها و کاسه هایی که بر روی سنگ ها و در داخل غارهای طبیعی ایجاد شده اند نشانه وجود قبر نیستند . هر جوغن و هر کاسه ای به منزله وجود قبر نمی باشد .

مفهوم جوغن های درون دالان های طبیعی در دفینه یابی

نشانه جوغن در داخل غار,ؤمزگشایی جوغن های درون غار,کارشناسی جوغن و کاسه درون غار,رمزگشایی جوغن های داخل غار,معنی و مفهوم جوغن و کاسه در غار,آثار و علائم و نشانه جوغن داخل غار طبیعی

مفهوم جوغن های درون دالان های طبیعی در دفینه یابی

دوستان دالانها درون خودشون پر از رمزو راز هستن و گاها دوستان تصاویری رو ارسال میکنن که جوغن هایی در درون دالان های طبیعی میبینن که با وجودشون دنبال قبر میگردن

بد نیست بدونید در غارهای طبیعی زندگی در جریان بوده و محل زندگی و سکونت بوده که اون کاسه سنگها میتونه محل روشن کردن آتش و روغندان و سوزاندن پی و …. استفاده بشه پس هر کاسه سنگی رو به قبر ربط ندید چون واقعا بعضی جاها جای قبر نیست اصلا شرایط شرایطی نیست که انسانیو بشه اونجا دفن کرد .

پس اصولو در نظر بگیرید هرچیزی جای خودشو داره و جوغن هایی در درون دالان های طبیعی هستند به معنی قبر نیستتند

و نکته مهم دیگه وقتی وارد دالانی عمیق می رسید و می بینید جای نیست که خاک وجود داشته باشه ولی کل فضای دالان پراز خاک دستی هست .

چنین مکانی مکان قبرهای بسیار مهم و جایگاه با ارزشی هست. فکرشو کنید مکان چقدر اهمیت داره که کیسه کیسه از فضای بیرون خاک رو اوردن و دالانو پر کردن شاید سالها زمان ببره.

شک نکنید ارزش داره مکان و با تخلیه خاکها صدرصد نمادهای در موقع تخلیه مثل ساق پا و جمجمه در مسیر دیده میشه که شمارو به هدف میرسونه.

جالب اینجاست مسیرهای انحرافیم ایجاد میکردن و با صبر و حوصله اوناروهم با خاک پر میکردن که گمراه بکنن کاوشگرو البته در مسیر انحرافی به هیچ وجه خبری از ساق پاو جمجمه نیست فقط این میتونه کمکتون کنه که بفهمید درست میرید یا نه و همینطور سنگهای دست تراش به شکل و تندیس حیوانات کوچک و اشکال هندسی که همشون گواه بر درست بودن مسیر هستن پس اگر درمسیر اینچنینی شما فقط خاک دیدین و نمادی در مابین خاک نبود مسیر شما اشتباه هست .

برگرفته از سایت دعاگو

***********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.