معنی و مفهوم نشانه سنگ محراب در دفینه یابی

کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه سنگ محراب در گنج و دفینه یابی در سایت دعا 786

در این پست از سایت دعا و باستان شناسی doa786.com معنی و مفهوم نشانه سنگ محراب در دفینه یابی را قرار دادیم . جویندگان گنج و دفینه در حفاری ها و کاوش های خود ممکن است با سنگی شبیه سنگ محراب برخورد کنند و بخواهند معنی و مفهوم آن را بدانند و بفهمند که ایا سنگ محراب نشانه وجود گنج و دفینه است یا خیر …

سنگ محراب در گنج یابی,سنگ محراب چیست,سنگ محراب دفینه,سنگ محراب دفینه یابی,سنگ محراب مسجد,سنگ محراب در غار,سنگ محراب در زیر خاکی,سنگ محراب در باستان شناسی

معنی و مفهوم نشانه سنگ محراب در دفینه یابی

تمامی سنگ های آثار با دو حرکت از بین می روند کسی که سواد تاریخی نداشته باشد اول زیر سنگ آثار را می کاود و بعد داخل آن را با این دو حرکت سنگ آثار نابود می شود .
سنگ محراب نیز یکی از این موارد می باشد که اکثرا کف آن و دیواره داخل آن را خرد می کنند در صورتی که سنگ محراب ، منطقه عبادت است ، در دوران باستان به دلیل اعتقادات اساطیری، انسان ها در روزهای مشخصی از سال برای شانس و خوشبختی به خدایان خود دعا می کردند.
بنابراین این نشان، در واقع محلی برای عبادت و تقدیم کردن قربانی به خدایان بوده است و لذا هیچ ارتباطی با دفینه و قبرهای دوران باستان ندارد و نباید آن را تخریب کرد.

منبع : سایت دعاگو

********************************

بازنشر : سایت دعا 786 قویترین سایت دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.