جفت کردن ستاره ها و طالع فال ازدواج و محاسبه کردن ابجد ازدواج

جفت کردن ستاره ها و طالع فال ازدواج و محاسبه کردن ابجد ازدواج

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com برای شما روش محاسبه فال ابجد و طالع حفت بودن ستاره ها را قرار داده ایم و می توانید ابجد خود را با اسم طرفین محاسبه نمایید .

فال ازدواج با اسم,فال ازدواج واقعی,فال ازدواج ابجد,فال ازدواج حافظ,فال ازدواج با اسم مادر,فال ازدواج با تاریخ تولد,فال ازدواج ماه ها,طالع بینی جفت بودن ستاره ها ,طالع و جفت بودن ستاره

جفت کردن ستاره ها
                                       جفت کردن ستاره ها

طالع جفت بودن ستاره

چگونگی حساب كردن طالع شخص و اينكه آيا دو نفر ستاره شان با هم هماهنگ و جفت است و ازدواج آنها با يكديگر مشكلی ندارد و ان شاءالله تا به آخر با هم زندگی خواهند نمود و يا اينكه برعكس، ستاره و طالعشان با هم جفت نيست و زندگي و ازدواج آنها با هم به احتمال زياد با موانع و مشكلات و قهر و آشتي پی درپی و بی مورد همراه خواهد بود را ميتوان به شرح زير توضيح داد.

اول نام و نام مادر هر دو را به ابجد کبیر در آورده و بعد جدا جدا حساب کرده و بعد بر عدد ۵ تقسیم می کنیم. ( مثال : مجموع نام و نام مادر آقای “احمدی”میشود ۲۵۰ و مجموع نام و نام مادر خانم “کریمی” که میخواهد با این آقا ازدواج کند ۷۴۵ میشود و مجموع این دو عدد ۹۹۵ میشود . حال با تقسیم این عدد بر ۵ جواب حاصل میشود ) ۱-اگر باقیمانده تقسیم ۱ یا ۳یا۵ شود این دو به هم می رسند وستاره آنها جفت می باشد و تا اخر عمر با هم زندگی می کنند. ۲-اگر با قی مانده تقسیم ۲ یا ۴ شود این دو نفر به هم نمی رسند و ستاره انها جفت نمی باشد و تا اخر با هم زندگی نمی کنند.” ۳-اگر زمانی باقیمانده تقسیم صفر گردد معلوم می گردد که یک طرف از خانواده طرفین با ازدواج موافق نمی باشند و تا آخر زندگی خانواده طر فین همیشه با هم به طور قهر می باشند.

متنن بالا شرحی بود از نحوه کار، حال گوی بلورین بر اساس دستور العمل بالا که با جستجو در اینترنت در سایتهای بسیاری یافت می شود ، امکانی فراهم کرده است که عملیات مجاسبه به صورت غیر دستی انجام شود

ولی توجه کنید که سوالات و اشکالات پیرامون نحوه وارد کردن صحیح نام افراد بسیار است و با اشتباه وارد کردن نام ممکن است پاسخی کاملا بر عکس واقعیت بدست آورید

به عنوان مثال آیا حرفی که تشدید دارد دو بار باید حساب شود یا خیر یا اگر در شناسنامه کلمه سید بکار رفته، آن هم محاسبه می شود یا خیر و بسیاری از این سوالات

نکته مهم این است که اگر نام مادر فرد را نمی دانید به هیچ عنوان نام حوا را وارد نکنید، زیرا نتیجه درستی دریافت نمی کنید.

 

فال ابجد ازدواج

سرنوشت همه ما دست خداوند سبحان است و هرچه او اراده کند بی شک همان خواهد شد همچنین امر ازدواج یک امر خداپسندانه و خیر است که در اسلام هم بسیار به آن توصیه شده است و نمی‎شود با فال برای زندگی و آینده تصمیم گرفت یا پیشگویی کرد، همچنین خیلی از مراجع حتی استخاره گرفتن برای ازدواج را هم درست نمی دانند چه برسد به فال و پیشگویی! زندگی بازی نیست !!!

 

حروف ابجد و جفت کردن ستاره (و مقایسه در بحث ازدواج امام علی (ع)با حضرت فاطمه(س))

مدتهاست بحث حروف ابجد و ازدواج و اینکه این حروف با یک سری جمع و تقسیم می توانند پیش بینی کنند شما با شریک زندگی آیندتان می توانید زندگی خوبی داشته باشید ذهن بعضی را را مشغول کرده بخاطر همین این تحقیق را مطالعه کنید :

ابجد صغیر و ابجد کبیر

اول لازم است بدانید که حروف ابجد چه حروفی هستند و چه اعدادی را در بر می گیرند

حروف ابجد بر دو نوع صغیر و کبیر می باشد :

ابجد صغیر :

(الف =1 )،(ب = 2 ) ، ( ج = 3 ) ، ( د = 4 ) ، (ه = 5 ) ، ( و = 6 ) ، ( ز = 7 ) ، ( ح = 8 ) ، ( ط = 9 ) ، ( ی = 10 ) ، ( ک = 8 ) ، ( ل = 6 ) ، ( م = 4 ) ، ( ن = 2 ) ، ( س = ساقط ) ، ( ع = 10 ) ، ( ف = 8 ) ، ( ص = 6 ) ، ( ق = 4 ) ، ( ر = 8 ) ، ( ش = ساقط ) ، ( ت = 4 ) ، ( ث = 8 ) ، ( خ = ساقط ) ، ( ذ = 4 ) ، ( ض = 8 ) ، ( ظ = ساقط ) ، ( غ = 4 ) .

ابجد کبیر :

(الف =1 )،(ب = 2 ) ، ( ج = 3 ) ، ( د = 4 ) ، (ه = 5 ) ، ( و = 6 ) ، ( ز = 7 ) ، ( ح = 8 ) ، ( ط = 9 ) ، ( ی = 10 ) ،( ک = 20 ) ،( ل =30 ) ، ( م = 40 ) ، ( ن = 50 ) ، ( س = 60 ) ، ( ع = 70 ) ، ( ف = 80 ) ، ( ص = 90 ) ، ( ق = 100 ) ، ( ر = 200 ) ، ( ش = 300 ) ، ( ت = 400 ) ، ( ث = 500 ) ، ( خ = 600 ) ، ( ذ = 700 ) ، ( ض = 800 ) ، ( ظ = 900 ) ، ( غ = 1000 ) .

اگر خواستید ستاره زندگی خود را و همسر آینده و یا….. را بدانید نام خود و نام مادر خود و نام طرف و نام مادر طرف را از اعداد ابجد کبیر استخراج کرده تمامی اعداد را جمع کرده تقسیم بر پنج کرده باقی مانده هرچه باشد به شرح ذیل خواهد بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.