در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com طلسم برای شیر خوردن نوزاد,دعا برای شیر خشک خوردن نوزاد را قرار دادیم . برخی نوزاد ها از خوردن شیر مادر و حتی شیر خشک اجتناب می کنند . به همین منظور برای شیر خوردن نوزاد از مادر یا شیر خشک خوردن نوزاد می توان از طلسم و دعای مجرب زیر استفاده کرد . سایت دعا 786 …

,دعای شیر خوردن نوزاد,دعاي شير خوردن نوزاد,دعای برای شیر خوردن نوزاد,دعا برای شیر خوردن نوزاد نی نی سایت,دعا برای شیر خوردن نوزاد,دعا برای شیر خوردن نوزاد از مادر,دعا براي شير خوردن نوزاد,دعای مجرب برای شیر خوردن نوزاد,دعا برای شیشه شیر خوردن نوزاد,دعا برای راحت شیر خوردن نوزاد,دعای شیرین شدن,دعای شیرین شدن زندگی,دعای شیرین شدن زبان,دعای شیرین شدن پیش شوهر,دعای شیرین شدن نزد معشوق,دعای شیرین شدن نزد خانواده شوهر,دعای شیرین شدن نزد همسر,دعای شیرین شدن نزد محبوب,دعای برای شیرین شدن,دعا برای شیرین شدن,دعای شیر گرفتن بچه,دعای از شیر گرفتن بچه,دعاي از شير گرفتن بچه,دعا برای شیر گرفتن بچه,دعا از شیر گرفتن بچه,دعای برای از شیر گرفتن بچه,دعای مخصوص از شیر گرفتن بچه,دعا برای از شیر گرفتن بچه,دعا براي از شير گرفتن بچه,دعای صبر برای از شیر گرفتن بچه,دعای شیرینی از راه دور,دعای شیر نخوردن نوزاد,دعا شیر نخوردن نوزاد,دعای برای شیر نخوردن نوزاد,دعا برای شیر نخوردن نوزاد,دعا برای شیر نخوردن کودک,دعای شیر,دعای شیر مادر,دعای شیر خورشید,دعای شیرینی,دعای افزایش شیر مادر,دعای ازدیاد شیر مادر,دعای آمدن شیر مادر,دعای ترک شیر مادر,دعای افزایش شیر مادر در مفاتیح,دعاي افزايش شير مادر,دعای گرفتن شیر مادر از بچه,دعای گرفتن شیر مادر از کودک,دعای قطع شیر مادر,دعا برای شیرین شدن زندگی,دعا جهت شیرین شدن زندگی,دعای شیر و خورشید,دعای شیرینی مشکل گشا,دعای شیرینی جوانی,دعای شیرینی زندگی,دعای شیرینی بین دو نفر,دعای شیرینی عبادت,دعای شیرینی نی نی سایت,دعای زره شیرینی,دعای محبت شیرینی

طلسم برای شیر خوردن نوزاد,دعا برای شیر خشک خوردن نوزاد

طلسم شیر مادر خورد بچه,دعای شیر مادر خوردن نوزاد,طلسم و دعای شیر خشک خوردن,طلسم برای اینکه نوزاد شیر بخورد,شیر خشک و مادر خوردن نوزاد

طلسم برای شیر خوردن نوزاد,دعا برای شیر خشک خوردن نوزاد

هنگام شیر دادن به نوزاد چه دعایی بخوانیم؟

شیر مادر هدیه ی ویژه ای از طرف پروردگار برای طفل می باشد. دوران شیرخوارگی حساس ترین مرحله از مرحله رشد و تکامل کودک است، بنابراین در این بازه ی زمانی از زندگی باید توجه بیشتری به مراقبت از تغذیه و سلامت کودک و مادر داشت. آداب شیردهی در تربیت فرزند نقش بسزایی دارد. در ادامه دعا هنگام شیر دادن نوزاد را آورده ایم.

طبق گفته کارشناسان، بدن دائما در حال تولید انرژی است و تمام اجزای بدن دارای انرژی است که به هنگام گرفتن وضو ارتباط با انرژی های زائد دور می شود. در دین اسلام هم توصیه شده است به هنگام شیر دادن به کودک وضو بگیرید و رو به قبله بنشینید و انرژی های مثبت را افزایش بدهید که برج مغناطیسی بدن است، سوره قدر را بخوانید و ذکر بگویید زیرا علاوه بر ثواب موجب تاثیر گذاری عالمیت کودک می شود.

دیده شده است، بچه هایی که با وضو شیر خورده اند؛ آینده ای موفق تر داشته اند.

اگر پدر و مادری دوست دارند فرزندی حق پذیر و محب اهل بیت داشته باشند، باید زمینه‌ ی آن را در دوران شیرخوارگی فرزندشان آماده کنند. مادری که هنگام شیردهی فکر و توجهش را به محبت اهل بیت معطوف سازد، فرزندش را از محبت برگزیده ترین بندگان الهی سیراب می کند و زمینه ی هدایت و حق پذیری او را ایجاد می کند. محبت یا دشمنی با اهل بیت از طریق شیر بر جان شیرخوار تاثیر می گذارد و می تواند سعادت یا بدبختی فرزند را رقم بزند. بنابراین اگر مادران، شیره ی جان خود را با یاد خدا و همراه با محبت به محبوب ترین بندگان خدا به فرزندان‌شان بنوشانند، در واقع زمینه ی سعادتمندی فرزندانشان‌ را آماده کرده اند. در همین راستا فرستادن صلوات بر پیامبر و اهل بیت توصیه می شود.

دعاهای مستحب هنگام شیر دادن به نوزاد

توجه به امام زمان (عج) به عنوان هدایتگر زنده ی این عصر و آخرین بازمانده از اهل بیت علیهم السلام ثمرات و برکات ویژه ای به همراه خواهد داشت. مادر می تواند هنگام شیردهی دعای فرج بخواند و سپس با لحنی محبت آمیز به فرزندش بگوید «ان شاءالله از یاوران خدا و حجت خدا شوی». این کلام و آرزوی قلبی که با محبت بیان شده با روح و جان کودک آمیخته می شود و بستر مناسبی برای او ایجاد می کند تا در آینده بتواند امام زمانش را یاری دهد. مادری که در رشد و تربیت فرزندش از امام زمان یاری می جوید، خود و فرزندش را مشمول عنایت و توجه ویژه‌ی خدا و امام زمان کرده است.

به خاطر داشته باشیم اهل بیت علیهم السلام امین ترین و کریم ترین مخلوقات خدا هستند؛ بنابراین اگر فرزندانمان را به ایشان بسپاریم و از این خاندان کرامت و هدایت در راه تربیت و بالندگی ایشان یاری بجوییم، دست رد به سینه مان نمی زنند.

هنگام شیردهی «قرآن» بخوانید، تلاوت قرآن – با توجه و تدبر در معانی آن – سبب باروری ایمان، استجابت دعاها، فزونی خیر و برکت، بخشودگی خطاها و گناهان، نورانیت و صفای دل و … می شود. مادران می توانند فرزندان دلبند خود را از زمان جنینی و سپس شیرخوارگی با کلام خدا آشنا سازند و به گفته ی امام صادق (ع)، قرآن را با گوشت و خون فرزند عجین سازید.

مادر از جانب خود و همچنین فرزندش، به صورت قلبی و زبانی از خداوند تشکر کند و بگوپید «الحمدلله رب العالمین». به این نکته توجه داشته باشد که خداوند بهترین و کاملترین غذایی را که فرزندش می توانست داشته باشد را در وجود مادر قرار داده است؛ غذایی سالم، با برکت، مغذی؛ غذایی ارزشمند اما ارزان و در دسترس؛ غذایی که می تواند رشد جسمی و معنوی کودک دلبندش را تامین سازد. حال که مادر و فرزند از چنین نعمت ارزشمندی بهره مند هستند عقل و ادب حکم می کند از صاحب نعمت تشکر کنند. با این رفتار، مادر روحیه ی شکرگزاری از خدا و همچنین واسطه های نعمت را در فرزند ایجاد می کند.

امتناع از شيرخوردن چالشي است كه گاهي حتي مادراني كه شير دهي مناسب دارند را نيز درگير مي‌كند و تجربه‌اي ناراحت كننده براي كودك و مادر است.

بيشتر مادران تصور مي‌كنند كه اشتباهي متوجه عملكرد آنهاست و حتي ممكن است به طور نامعقولانه‌اي تصور كنند كه كودكشان ديگر آنها را دوست ندارد.

مهمترين علل امتناع نوزاد از شير خوردن موارد زير است:

1- غذاهاي جديد و ساير تغييرات در رژيم غذايي مادر كه ممكن است باعث تغيير طعم شير مادر شود.

2- دندان در آوردن كودك و حساس شدن لثه‌هاي او كه باعث مي‌شود خوردن شير برايش دردناك شود.

3- ممكن است مادر دچار استرس باشد و نوزاد متوجه اين حالت رواني مي‌شود.

4- مادر شيوه شير دادن را تغيير داده ‌است.

5- مادر به گاز گرفتن اتفاقي نوزاد با صداي بلند واكنش نشان داده‌ و او را ترسانده است.

6- مادر عطر مورد استفاده اش را تغيير داده و نوزاد متوجه تغيير بوي مادر شده است.

7- ممكن است نوزاد دچار عفونت گوش شده باشد، آبريزش بيني و ساير عارضه‌ها در نوزاد كه شير خوردن را براي كودك دردناك يا ناراحت كننده مي كند.

8- فعاليت بدني شديد مادر شير ده به علت ورود اسيد لاكتيك به شير، موجب تلخ شدن شير مي‌شود و به همين علت شيرخوار از خوردن شير امتناع مي‌كند.

ورزش منظم و در حد متعادل مانعي براي شير دهي مادر محسوب نمي‌شود اما گاهي ديده مي‌شود كه پس از فعاليت بدني شديد و ورزش مادر شيرده، در اثر ورود اسيد لاكتيك به شير مادر، طعم تلخ در شير مادر ايجاد مي‌شود.

در اين مواقع لازم است مادر قبل از شير دادن، سينه خود را بشويد و اگر هنوز شيرخوار مايل به شير خوردن نيست مقدار كمي از شير خود را قبل از تغذيه‌ شيرخوار دور بريزد و بعد به نوازد خود شير بدهد.

9- استفاده از بطري و پستانك كه باعث سردرگمي شيرخوار مي شود.

10- محدود كردن دفعات تغذيه.

11- به دست نياوردن مقدار كافي شير توسط شيرخوار به دليل وضعيت غلط مكيدن و احتقان سينه مادر.

12- يكباره جريان يافتن مقدار زيادي شير نيز مي‌تواند از علل امتناع باشد.

13- اگر كودك گرسنه باشد و به مدت زياد گريه كند و به گريه او رسيدگي نشود.

14- كنجكاوي كودك در سن شش تا 9 ماهگي و واكنش نشان دادن نسبت به محيط اطراف در اين سن نيز يكي ديگر از علل است.

سعي شود مواقعي كه نوزاد خواب يا خواب آلود است شيردهي انجام شود زيرا خيلي از نوزادان وقتي بيدارند از شير خوردن ممانعت مي‌ورزند.

ساير روش هاي مقابله با امتنان نوزاد از شير خوردن :

– به پزشك مراجعه شود كه اگر عفونت گوش يا برفك در دهان وجود دارد داروهاي لازم داده شود.

– حالت‌هاي مختلف شير دادن آزمايش شود.

– شيردهي در هنگام حركت آزموده شود، بعضي كودكان احتمال بيشتري دارد كه به هنگام راه رفتن يا تكان دادن شير بخورند تا در حالت نشسته و بي حركت.

– آرام بودن محيط اطراف كودك هنگام شيرخوردن.

– تماس پوست با پوست مادر و نوزاد.

– عدم استفاده از پستانك و بطري جهت جلوگيري از سردرگمي كودك.

اين كارشناس بهداشت خانواده خاطرنشان كرد: امتناع كودك از شير خوردن مقطعي است و چند روز بيشتر طول نمي‌كشد و در صورت داشتن شكيبايي و مقاومت، دوباره شيردهي موفق برقرار خواهد شد.

سازمان بهداشت جهاني توصيه مي‌كند كه در شش ماه نخست پس از تولد، نوزاد تنها از شير مادر بخورد.

تا سن دو سالگي نيز توصيه مي‌شود شير مادر به عنوان يك خوراك تكميلي به نوزاد داده شود.

شيردهي براي مادر و نوزاد، سودمند است و اثر مثبت آن حتي در دوران كودكي ديده مي‌شود از جمله كاهش خطر سندروم مرگ ناگهاني نوزاد، افزايش هوش، كاهش عفونت گوش مياني، مقاومت در برابر سرماخوردگي و آنفلوآنزا، داشتن دندان‌هايي بهتر و كاهش خطر چاقي در آينده.

كاهش خطر درخودماندگي، آسم، اگزما و ناهنجاري‌هاي روحي از ديگر مزاياي تغذيه نوزاد از شير مادر است.

منبع : اینترنت

,شیر خوردن نوزاد,شیر خوردن نوزاد یک روزه,شیر خوردن نوزاد تازه متولد شده,شیر خوردن نوزاد دو ماهه,شیر خوردن نوزاد یک ماهه,شیر خوردن نوزاد نی نی سایت,شیر خوردن نوزاد از مادر,شیر خوردن نوزاد هفت ماهه,شیر خوردن نوزاد در خواب,شیر خوردن نوزاد سه ماهه,فیلم شیر خوردن نوزاد تازه متولد شده,فیلم شیر خوردن نوزاد تازه متولد شده اینستا,تایم شیر خوردن نوزاد تازه متولد شده,زمان شیر خوردن نوزاد تازه متولد شده,میزان شیر خوردن نوزاد تازه متولد شده,دفعات شیر خوردن نوزاد تازه متولد شده,مقدار شیر خوردن نوزاد تازه متولد شده,فاصله شیر خوردن نوزاد تازه متولد شده,علت زیاد شیر خوردن نوزاد تازه متولد شده,شیر خوردن نوزاد دو ماهه نی نی سایت,شیر خوردن نوزاد دو ماهه در شب,شير خوردن نوزاد دو ماهه,شیر خوردن نوزاد سه ماهه نی نی سایت,شیر خوردن نوزاد سه ماهه در شب,شير خوردن نوزاد سه ماهه,کم شیر خوردن نوزاد دو ماهه,کم شیر خوردن نوزاد دو ماهه نی نی سایت,شیر خوردن نوزاد یک ماهه نی نی سایت,شير خوردن نوزاد يك ماهه,شیر خوردن نوزاد یک ماهه در شب,زیاد شیر خوردن نوزاد یک ماهه,زیاد شیر خوردن نوزاد یک ماهه نی نی سایت,زمان شیر خوردن نوزاد یک ماهه,مقدار شیر خوردن نوزاد یک ماهه,اندازه شیر خوردن نوزاد یک ماهه,دفعات شیر خوردن نوزاد یک ماهه,بد شیر خوردن نوزاد نی نی سایت,کم شیر خوردن نوزاد نی نی سایت,زیاد شیر خوردن نوزاد نی نی سایت,شیر خوردن مکرر نوزاد نی نی سایت,شیر خوردن نوزاد رفلاکسی نی نی سایت,مقدار شیر خوردن نوزاد نی نی سایت,شیر خشک خوردن نوزاد نی نی سایت,دفعات شیر خوردن نوزاد نی نی سایت,دعا برای شیر خوردن نوزاد نی نی سایت,شیر خوردن نوزاد از مادر باردار,شیر خوردن نوزاد از مادرش,شیر خوردن نوزاد از مادر دیگر,شیر خوردن نوزاد از مادربزرگ,فیلم شیر خوردن نوزاد از مادر,دعا برای شیر خوردن نوزاد از مادر,تعبير خواب شير خوردن نوزاد از سينه مادر,چرا نوزاد از خوردن شیر مادر امتناع میکند,علت امتناع نوزاد از خوردن شیر مادر,شیر خوردن نوزاد هفت ماهه نی نی سایت,میزان شیر خوردن نوزاد هفت ماهه,شیر خوردن شبانه نوزاد هفت ماهه,دفعات شیر خوردن نوزاد هشت ماهه,علت کم شیر خوردن نوزاد هفت ماهه,مقدار شیر خوردن نوزاد هشت ماهه,دفعات شیر خوردن کودک هفت ماهه,تعداد دفعات شیر خوردن نوزاد هشت ماهه,علت کم شیر خوردن نوزاد هشت ماهه,شیر خوردن نوزاد در خواب نی نی سایت,شیر خوردن نوزاد در خواب تعبیرش چیست,شیر خشک خوردن نوزاد در خواب,علت شیر خوردن نوزاد در خواب,دیدن شیر خوردن نوزاد در خواب,شیر خوردن نوزاد فقط در خواب,شیر خوردن نوزاد در حالت خوابیده,شیر خوردن نوزاد پسر در خواب,شیر خوردن نوزاد هنگام خواب,شیر خوردن نوزاد چهار ماهه,دفعات شیر خوردن نوزاد سه ماهه نی نی سایت,کم شیر خوردن نوزاد سه ماهه نی نی سایت,دفعات شیر خوردن نوزاد سه ماهه,دفعات شیر خوردن نوزاد سه ماهه در شب,زیاد شیر خوردن نوزاد سه ماهه ,شیر خشک خوردن نوزاد در خواب,شیر خشک خوردن نوزاد,شیر خشک خوردن نوزاد نی نی سایت,شیر خشک خوردن نوزاد در شب,شیر خشک خوردن کودک یک ساله,زیاد شیر خشک خوردن نوزاد,میزان شیر خشک خوردن نوزاد,مقدار شیر خشک خوردن نوزاد دو ماهه,اندازه شیر خشک خوردن نوزاد,دعا برای شیر خشک خوردن نوزاد,استفراغ نوزاد بعد از خوردن شیر خشک نی نی سایت,راهکار برای شیر خشک خوردن نوزاد نی نی سایت,علت زیاد شیر خشک خوردن نوزاد نی نی سایت,تعداد دفعات شیر خشک خوردن نوزاد نی نی سایت,میزان شیر خشک خوردن نوزاد 4 ماهه نی نی سایت,دفعات شیر خشک خوردن نوزاد در شب,دفعات شیرخشک خوردن کودک یک ساله,زیاد شیرخشک خوردن نوزاد,علت زیاد شیر خشک خوردن نوزاد,میزان شیر خشک خوردن نوزاد 4 ماهه,میزان شیر خشک خوردن نوزاد سه ماهه

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی